Datum: 20-08-2024
Samenvatting notulen bestuursvergadering Valkenswaardse Golfclub juli 2024.
Datum:8 juli 2024.
Opgemaakt door:Frits Baljet.
Aanwezig:Frank Smulders, Toon van den Berg, Peter Maathuis, Carien Baudewijns, Frans Schraven en Frits Baljet.
Afwezig m.b.v.v:Ton van Hees.
1. Opening en agenda:
Frank heet de aanwezigen welkom en opent de vergadering.
2. Notulen vorige vergadering:
Kleine aanpassing v.w.b de aanwezigheid bij de vergadering, verder akkoord en aldus vastgesteld.
3. Ingekomen stukken en mededelingen:
- De voorzitter van de commissie technisch beheer geeft aan te gaan stoppen. Hij wil zelf een opvolger benaderen en heeft een paar namen genoemd. Bestuur is akkoord met deze aanpak.
- Klacht geuit door de Vets over gedrag van golfers tijdens hun trainingstijden. Hierop is actie genomen door bestuur en marshalls. Deze actie zullen we herhalen in het nieuwe seizoen. Dit wordt gecommuniceerd met het bestuur van de Vets.
4. Rechtspositie van de VGC:
Voorstel is: formeer een werkgroep bestaande uit 2 bestuursleden en enkele leden van de vereniging die vanwege hun kennis en ervaring hiervoor geschikt worden geacht, met als opdracht maatregelen voor te stellen die onze rechtspositie voor de toekomst waarborgen.
5. Aanschaf nieuwe IT systeem:
De penningmeester geeft een uiteenzetting over de afhandeling tot nu toe.
Ook wordt een overzicht verstrekt omtrent de te maken kosten.
Het plan zoals het nu op tafel ligt is v.w.b. transitie uitvoerbaar en tevens is de continuïteit gewaarborgd. Besluit: realiseren.
6. Evaluatie vrijwilligersdag:
Het evenement is best aardig verlopen.
Kanttekeningen:
-4 personen zijn weggebleven zonder af te zeggen.
-Kosten hoger dan begroot.
-Buffet verkeerd samengesteld, te weinig koud en te veel warm! (weersomstandigheden).
-Volgende keer de horeca dames mee uit laten serveren.
-Factuur van cateraar kritisch bekijken en vergelijken.
-Inschrijfprocedure vereenvoudigen.
-Uitnodigen: zij der per 1-1 van het lopend jaar als vrijwilliger werkzaam zijn worden uitgenodigd.
Datum 2025 wordt 19 juni.
7. Overleg van het bestuur met de commissies:
Status:
Clubhuiscommissie nog afronden.
Verder nog overleg m.b.t. taken verificatie commissie.
8. Zaken over de baan:
Er is een gesprek gevoerd tussen bestuursleden en een afvaardiging de baancommissie. De uitkomsten daarvan dienen nog verder te worden geëvolueerd.
9.Actiepunten.
71. Opruimen lockerroom. is opgenoemen met de vz. van de baancommissie..
Wordt vervolgd.
79: Naleving regels etc.
Taakomschrijving verificatie commissie nog communiceren.
83: vervangen huidig IT systeem:
Zie deze notulen.
85. Aanpassen MJOP.
Overzicht is opgesteld met een horizon tot en met 2033.
Deze wordt nog besproken met de commissie TB, daarna komen we er op terug.
Sluiting: Volgende vergadering op maandag 12 augustus 2024 om 13.30u in het clubhuis.